Política de privadesa
L’Associação XarxaNOCALLIS, d’ara endavant XarxaNOCALLIS, pot recollir i tractar dades dels usuaris del lloc web i altres interessats obtinguts mitjançant:
✓ Formularis web.
✓ Correu electrònic.
✓ Contacte telefònic.
✓ Formularis en paper.
✓ Correu postal.
✓ Fonts d’accés públic (diaris i butlletins oficials, mitjans de comunicació, etc.)
El tractament de les dades recollides a través de les esmentades fonts es realitzarà segons el que disposa el Reglament UE 2016/679 General de Protecció de Dades, Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals i la resta de normativa vigent al respecte.
Qui és el Responsable de Tractament de les vostres dades?
• Identitat: ASSOCIAÇAO XARXANOCALLIS
• NIPC: 518298027
• Correu electrònic: xarxanocallis@gmail.com
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals?
A l’associació tractem les dades de les persones interessades en la XarxaNOCALLIS per a la gestió i desenvolupament de les comunicacions (contacte d’usuaris, resolució de consultes, promoció comercial, enviament de butlletins, gestió de perfils de l’empresa a xarxes socials, etc.) així com per a atendre els serveis sol·licitats. La resta de tractament de dades que podem dur a terme té a veure amb l’activitat normal de l’empresa i les activitats implícites en la seva gestió, utilitzant les dades en finalitat d’administració interna, gestió comercial i financera, gestió de recursos humans, gestió de comunicacions amb els interessats i qualsevol altra finalitat derivada del compliment de l’objecte social i estatuts de l’associació. D’acord amb la informació facilitada podrem elaborar un perfil comercial amb l’objectiu de millorar la vostra experiència d’usuari i personalitzar les ofertes i comunicacions que considerem del vostre interès. No es prendran decisions individualitzades automatitzades segons aquest perfil. Si el motiu de contactar amb l’associació i enviar informació sobre la vostra persona té com a objectiu la recerca de feina (enviament de currículums, etc.). Les dades facilitades seran tractades per avaluar la possible candidatura a ofertes de feina de l’associació. Si les dades facilitades resulten d’interès per a l’associació, s’elaborarà un perfil amb les dades, que quedaran arxivades per a la gestió de recursos humans.
Quin tipus de dades tractem?
A més dels diferents mitjans d’obtenció esmentats, així com les diferents finalitats de tractament exposades, us informem que els tipus de dades que podem tractar al nostre sistema d’informació, en funció del perfil de l’interessat (associat, col·laborador, patrocinador, mecenes, simpatitzant, client, proveïdor, empleat), són:
✓ Dades identificatives, imatge i contacte
✓ Codis o claus d’identificació
✓ Adreces postals o electròniques
✓ Dades de característiques personals i professionals
✓ Dades acadèmiques i curriculars
✓ Dades econòmiques, financeres i d’assegurances
✓ Dades econòmiques i no econòmiques de nòmina i altra informació de naturalesa laboral
✓ Altres dades i informacions necessàries o implícites en el desenvolupament de l’activitat i els serveis de l’associació
Per quant de temps conservarem les vostres dades?
Les dades personals es conservaran mentre es mantingui relació amb vós, bé com a client, o bé com a altre tipus d’interessat; mentre no se sol·liciti llur supressió; o mentre hi hagi alguna previsió o exigència legal de llur conservació. Quan les dades deixin de ser necessàries per a les finalitats per les quals van ser recollides seran suprimides, per tal d’assegurar-ne la confidencialitat. En el cas de dades facilitades amb motiu de recerca de feina, si aquestes no són d’interès per a l’associació, seran eliminades immediatament assegurant-ne la confidencialitat.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
La base legal per al tractament de les vostres dades es pot deure a l’execució d’algun contracte comercial, mercantil, laboral, etc., en què l’interessat sigui part. Una altra base legal per al tractament de les vostres dades és el consentiment informat en el cas d’altres tractaments com ara: formulari de contacte del lloc web, inscripció a activitats desenvolupades per l’associació, participació en els perfils de xarxes socials de l’associació, i qualsevol altre tractament que impliqui necessàriament la recollida de les vostres dades personals, per a això serà requisit imprescindible una clara acció afirmativa per part de l’interessat.
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Les dades dels interessats no seran comunicades a cap tercer, excepte:
a) serveis auxiliars, encarregats de tractament autoritzats o altres tercers implícits necessaris en la correcta prestació dels béns i serveis;
b) autoritats públiques competents en l’exercici de les seves funcions;
c) altres interessats legítims i tercers legalment previstos.
Quins són els vostres drets quan ens faciliteu i/o tractem les vostres dades?
Com a interessat, vós podreu, en qualsevol moment, sol·licitar-nos l’exercici de qualsevol dels drets següents que us assisteixen en matèria de protecció de dades:
✓ Accés a les dades personals de l’interessat per confirmar si es tracten o no dades que us concerneixin i obtenir més informació sobre el tractament.
✓ Rectificació o Supressió de les dades personals que concerneixin l’interessat quan, entre altres motius, siguin inexactes o ja no siguin necessàries per a les finalitats per les quals van ser recollides.
✓ Limitar el tractament de les dades personals de l’interessat en determinades circumstàncies, cas en què únicament es conservaran a efectes d’exercici o defensa de reclamacions, per la protecció dels drets d’una altra persona o per raons d’interès públic.
✓ Rebre les dades personals que us incumbeixin, que prèviament ens hàgiu facilitat, i en format estructurat quan sigui possible. (Portabilitat de les vostres dades).
✓ Oposar-se al tractament de les dades en determinades circumstàncies i per motius relacionats amb una situació particular. L’empresa deixarà de tractar les vostres dades, excepte per motius legítims imperiosos, o l’exercici o la defensa de possibles reclamacions.
✓ Revocar el consentiment, la qual cosa pot comportar l’anul·lació o cancel·lació de la relació negocial o contractual existent, si n’hi hagués. Sense perjudici dels tractaments duts a terme prèviament a la retirada del consentiment.
Per això, només haurà de contactar amb nosaltres a través de l’adreça email xarxanocallis@gmail.com. Podeu conèixer més sobre els vostres drets o sol·licitar-ne la tutela per l’autoritat de control.
Seguretat de les dades
L’associació adopta en el sistema d’informació les mesures tècniques i organitzatives necessàries per garantir un nivell adequat de confidencialitat, integritat i disponibilitat de la informació que tractem. Això no obstant, fins on l’ordenament jurídic ho permet no assumim cap responsabilitat pels danys i perjudicis d’alteracions que tercers poden causar al nostre sistema d’informació. Qualsevol fallida de seguretat serà convenientment i de manera immediata comunicada a l’autoritat competent i/o forces i cossos de seguretat de l’Estat.
Enviament de comunicacions o informació
La nostra política pel que fa a l’enviament informació a través de mitjans telemàtics (correu electrònic, missatgeria instantània, etc.), es limita a enviar únicament comunicacions que considerem d’interès per als nostres usuaris i interessats, en relació amb les funcions i l’activitat de l’associació, o que heu consentit rebre. Si preferiu no rebre aquests missatges, us oferirem a través d’aquests la possibilitat d’exercir el dret de cancel·lació i renúncia a la recepció d’aquests missatges, de conformitat amb el que disposa laDirectiva 2000/31/CE, i la seva versió consolidada el proppassat 17.02.2024 del Parlament Europeu i del Consell d’Europa pel que fa als Serveis per a la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic.